Muzyka

sobota, 28 czerwca 2014

Wakacje!

Witajcie! Przepraszam was, że tak długo nie pisałam, ale musiałam zająć się szkołą i ocenami. Na szczęście już jestem i obiecuję, że posty będą się często pojawiać. W końcu długo wyczekiwane wakacje! Sama nie wiem czy tak się cieszę... jest ciepło, mamy dużo wolnego czasu, wyjeżdżamy w różne wspaniałe miejsca i to jest niesamowite, ale smutno mi, ponieważ był to ostatni rok z moją klasą, jak i szkołą. Spędziłam trzy lata w tym gimnazjum i będzie mi trudno przyzwyczaić się do nowych ludzi i otoczenia. Miałam w klasie wiele cudownych osób i będę za nimi bardzo tęsknić. Ale cóż... trzeba żyć dalej.
A wy cieszycie się z wakacji? 
Wcześniejsze wakacje były okej, ale w tym roku postaram się, aby były najwspanialsze i wyjątkowe :)

Zamierzam:

1. Opalać się.

 2. Spotykać się z przyjaciółmi.



3. Czytać książki.


 4. Robić zdjęcia.


5. Jeździć konno.



 6. Urządzać nocowania


7. Leniuchować.


8. Chodzić na ogniska.


9. Chodzić do Wesołego Miasteczka.


10. Chodzić na koncerty.



 11. Poznać wiele nowych osób.


12. Rozciągać się.



 13. Może poznać wakacyjną miłość.


14. Zdrowo się odżywiać.



 15. Smakować życia!




♥ 
♥ 




A wy co zamierzacie robić przez wakacje? 

Pozdrawiam i miłych wakacji!



10 komentarzy:

  1. JA OPALAC SIE OPALAC SIE I JESZCZE RAZ OPALAC :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/porto-istana-sardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pisałam na blogu o moich wakacyjnych celach i planach, niektóre są bardziej realne, inne trochę mniej, ale mimo to będę dążyła do realizacji każdego z nich :) Podobnie jak ty, chciałabym się spotykać z przyjaciółmi, opalać, wypoczywać i czytać mnóstwo książek, a prócz tego odwiedzić wszystkie centra handlowe w okolicy, zajrzeć pierwszy raz w życiu do starbucksa i stworzyć cosplay ( jeśli nie wiesz co to jest - http://pl.wikipedia.org/wiki/Cosplay ) Katniss Everdeen :D

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam na nowy post:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/06/moje-wymarzone-czytadeko.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę na twojego bloga. Mmm Katniss Everdeen? Uwielbiam! :*

      Usuń
  3. Również zamierzam się opalać itd ;)
    Zapraszam do mnie.

    http://pamietnik-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Też zrobiłam sobie taką listę planów wakacyjnych i pozwól, że trochę od ciebie ściągnę ;)
    Życzę ci udanych wakacji!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągaj, nie ma problemu :D
      Dziękuję i nawzajem!

      Usuń
  5. Szkoda, że tak długo nie pisałaś, bo z utęsknieniem czekałam na posty.
    Dobrze, że już jesteś :D Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że długo mnie nie było.
      Posty będą się pojawiały częściej :D
      Dziękuję :3

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥