Muzyka

sobota, 13 września 2014

.

Cześć! Na samym początku chciałam was przeprosić, że nie dodawałam postów, ale praktycznie przez całe wakacje byłam poza domem, więc nie miałam czasu. Gdy zaczął się rok szkolny musiałam dużo sobie kupić (książki, przybory) i przyzwyczaić się do nowego otoczenia. No to tak, jeśli chodzi o szkołę trudno mi się do niej przyzwyczaić... klasa jest okej, szkoła urządza wiele cudownych atrakcji w ciągu roku m.in. kursy zagraniczne, wycieczki, ogniska, rajdy, nocowanie w szkole itp., ale minusem jest to, że szkoła jest trochę mała, ciasna i nauczyciele więcej wymagają.
Ale powróćmy na chwilę do wakacji, kilka zdjęć:














 Dotychczas blog był można powiedzieć, że takim moim pamiętnikiem, ale postanowiłam, że od teraz dodam do tego pamiętnika "profesjonalne" outfity, konkursy, loterie i houle.
Jeżeli macie jakieś pomysły co mogę jeszcze pisać, dodawać na bloga piszcie pod komentarzem lub w wiadomości na facebooku (którego umieściłam po prawej stronie bloga).
Za dobre pomysły odwdzięczę się :)



7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i słodki królik ;)

    Zapraszam i zachęcam do zaobserwowania
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Mam nadzieję, że wpadniesz :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, widzę, że miło spędziłaś wakacje :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga
    http://creative-kania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, króliczek przesłodki ;)
    Jeśli chodzi o szkołę to mniej więcej wiem o czym mówisz, choć w tym roku idę do liceum i wydaje mi się, że też będę miała problemy z przyzwyczajeniem się do nowego otoczenia ;P
    Pozdrawiam Cię cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥