Muzyka

niedziela, 2 listopada 2014

Podsumowanie miesiąca Październik

Podsumowanie miesiąca: Październik 

1. Spotykanie się ze znajomymi





 2. Nocowania



(dzieło Kani)



 3. Mecz Polska - Niemcy 


 4. Znowu McDonald


 5. Czasem trochę wykwintniej ;)


 6. Wagary w galerii :D

7. Ślubowanie na ucznia technikum


8. Filharmonia

9. Gra na pianinie 



8. Halloween 




Moim najlepszym i najciekawszym wydarzeniem miesiąca było rzecz jasna Halloween! Nie miałam czasu, aby przemyśleć dokładniej strój, bo wróciłam ze szkoły o 18. Razem ze znajomymi chodziliśmy po domach wykrzykując wszystkim "Cukierek albo psikus". Było zabawnie i powiem wam, że uzbierałyśmy sporą torbę cukierków ;)

Za miesiąc kolejne podsumowanie, zapraszam!

6 komentarzy:

  1. Fajne podsumowanie :3
    Śliczne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę ,że dla ciebie ten miesiąc był o wiele ciekawszy niż dla mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :* Też gram, ale na keyboardzie :))
    Fajny post czekam na kolejny <3
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)
    obs=obs

    http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Masz super podsumowania, widać, że nigdy się nie nudzisz :D Czekam na kolejne :3
    Zapraszam na mój blog
    http://creative-kania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥