Muzyka

piątek, 10 kwietnia 2015

Healthy life style #1

Witajcie! Jest to nowy dział na bloga, w którym będę was inspirować do zdrowego odżywiania oraz ćwiczeń. Zaczynamy.

1. Inspiracje
Muszę się wam przyznać, że uwielbiam owoce. Mogłabym je jeść przez cały czas. Jeśli wy nie szalejecie za nimi tak jak ja starajcie się dodawać je do posiłków, robić z nich dzieła sztuki, przez co i wy zachęcicie się do ich jedzenia. Są wartościowe i zawierają wiele witamin. 
Owocowe inspiracje:






Jeśli chodzi o ubrania sportowe to ja osobiście jestem zakochana w butach, szczególnie z firmy nike. Kupując buty sportowe nie musicie się obawiać, że wydajecie pieniądze na marne, ponieważ możecie w nich wyjść właściwie wszędzie. W dzisiejszym poście polecę wam buty nike free run 5.0. Ich konstrukcja mnie zachwyciła. Mają świetny kształt i ładne kolory, szczególnie te pastelowe. Kosztują ok. 200 zł, lecz możecie znaleźć taniej. 
Inspiracje: 






2. Ćwiczenia
Ja zazwyczaj ćwiczę z Mel B. Jest to zabawna, motywująca trenerka, a jej ćwiczenia są krótkie, nie męczące i przynoszą efekty. Dziś skupimy się na jej ćwiczeniach na brzuch, a dokładnie 10 minutowym treningu brzucha Link do treningu. Przede wszystkim jest krótki, swobodnie dotrwacie do samego końca, gdyż nie jest też wyczerpujący. Można powiedzieć, że jest przyjemny, ale mimo to przynosi efekty i buduje mięśnie naszego brzucha. Nie wiem dlaczego, ale ostatnio jakoś zniechęciłam się do tego treningu, ale gdy ćwiczyłam regularnie zauważyłam, że mój brzuch się wyszczuplił i były widoczne mięśnie brzucha. Polecam wam ćwiczyć codziennie, nie zajmuje dużo czasu, a obiecuję, że zauważycie efekty już niebawem!
Jeżeli nie lubisz ćwiczyć z trenerkami spójrz na to zdjęcie z różnorodnymi ćwiczeniami na brzuch. Może kilka przypadnie Ci do gustu.


Jeśli zaś nie pasuje Ci żaden z powyższych sposobów i wolisz robić tradycyjne brzuszki polecam właśnie w tym momencie ułożyć się z ugiętymi kolanami, zrobić jak najwięcej brzuszków i codziennie dodawać 10. Pamiętaj aby napinać brzuch, oddychać głośno i nie podnosić się zbyt wysoko, ponieważ w ten sposób obciążasz kręgosłup. Wystarczy lekkie uniesienie barków od podłoża.
 Jeśli dojdziesz do wniosku, że stać Cię na więcej unieś nogi do góry.


3. Healthy food

Dziś poruszymy temat zdrowych i nie zdrowych napoi. Najzdrowsza jest oczywiście zwykła woda mineralna. Nie zawiera żadnych kalorii ani cukru. Pijcie ją codziennie, nie ograniczajcie się. Jeśli chodzi o soki to zawierają wiele witamin, ale też dużo cukru, z sokami radzę się raczej ograniczać. Mają sporo kalorii, najmniej ma jednak sok pomidorowy.

Czarna lista żywności:
 Czas na colę. Jest to chyba najmniej zdrowy napój. Zawiera dużo kalorii i ogromną ilość cukru. Ja osobiście bardzo lubię colę, ale piję ją bardzo rzadko z obawy o zdrowie, sylwetkę i o to, że psują się od niej zęby. 


Mój przepis:

Jest to przepis o którym dowiedziałam się z bloga lifestyle256.blogspot.com

Omlet na słodko z płatków owsianych 

Składniki:
  • 2 jajka
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka otrębów żytnich, owsianych lub pszennych
  • cynamon (nie obowiązkowy)
Dodatki:
  • owoce
  • jogurt naturalny (nie obowiązkowy)

Sposób przygotowania: 
 
Ubij białka. Wymieszaj z żółtkami (z 1 lub 2 - jak kto woli), płatkami owsianymi, otrębami, cynamonem. Smaż z obu stron do zarumienia. Podawaj ze świeżymi owocami, które można polać jogurtem naturalnym.


4. Motywacja

Pamiętaj: Zdrowe odżywianie + ćwiczenia = sukces
Nie chodzi tylko o ładny wygląd sylwetki lecz o zdrowie. Poświęć trochę czasu na ćwiczenia. Nie dość, że polepszysz swoje samopoczucie i dzięki nim twoje ciało będzie lepiej pracować, będziesz bardziej wysportowana oraz polepszysz wygląd sylwetki. Weź się w garść! Od razu po przeczytaniu tego posta zabierz się do roboty, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Ten dział nie jest tylko dla osób, które chcą żyć w zdrowym stylu. Ten dział ma także przemówić do rozsądku tym co nie zamierzają w tym stylu żyć. Uwierz mi jeśli przerzucisz się na zdrową żywność, lub chociaż ograniczysz tą nie zdrową to Twój organizm będzie pracował lepiej. Pamiętaj też o wyglądzie. Chyba nikt nie chce zwisającego tłuszczu.












  Mam nadzieję, że was zainspirowałam. Ja zaczęłam już to traktować zupełnie na poważnie, myślę, że wy też, więc wspierajmy się w tym razem. Proszę o to, abyście napisali czy te posty wam się podobają, czy będziecie je czytać, czy zachęciłam was do działania i czy mam coś w nich zmienić. Pozostaje jeszcze pytanie co ile mają się pojawiać. Co tydzień, dwa tygodnie czy co miesiąc? Liczę na to, że mi odpowiecie. Miłego dnia! :)

47 komentarzy:

  1. Ale cudowne inspiracje <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lato się zbliża pasuje się wziąć za siebie , dzięki za post :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje, bardzo motywujące :)
    sama ćwiczę, może nie regularnie, ale
    staram się, dziękuje za kopa! dziś na pewno
    poćwiczę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) W takim razie ćwicz, ćwicz powodzenia!
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Świetna notka! Obserwuję ♥
    http://kozugo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Post nie dla mnie, bo ja chcę przytyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest post dla każdego :)
      Nawet jak jesteś bardzo chuda możesz jeść dużo, ale zdrowo i ćwiczyć by kształtować mięśnie :)

      Usuń
  6. super motywacja! chętnie zobaczę jeszcze posty z tej serii :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zaczęłam ostatnio biegać ale wielkiej zmiany nie widzę xdd
    obserwuje (jak u mnie ci się spodoba możesz też zaobserwować )
    http://paulinandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że biegasz. Jakieś zmiany będą się pojawiać, ale i polepszysz swoją kondycję! Same plusy :)
      Dziękuję, również z chęcią zaobserwuje :)

      Usuń
  8. Super motywacje, aż chce się ćwiczyć ♥

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak smacznie i fajnie tu :)
    paperlifex33.blogspot.com obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  11. Te owocowe inspiracje najlepsze :)
    Obserwuje! :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/white-cherry.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, bardzo inspirujący! :) Też uwielbiam owoce ^^
    http://czekoo.blogspot.com/ <--- Zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie inspiracje, bardzo motywują :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajććć jakie samkołyki i jak pięknie podane- tak kolorowo, aż szkoda jeść ;) hihihi
    taki brzuszek i zgrabny tyłeczek to marzenie <3
    ale figura sama się nie zrobi, ja ćwiczę z Mel B- zaraża energią ta wariatka :) :) hehe
    trzeba zmienić opony zimowe, na letnie hehe :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie linka w poście oraz banera Romwe po prawej stronie bloga? Będę bardzo wdzięczna, dziękuję :) i jeśli będę mogła się jakoś odwdzięczyć, to pisz :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachęciłaś mnie bardzo :)
    obserwuje, moge liczyc na rewanz ? :)
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no pewnie już zaobserwowałam ;*

      Usuń
  16. świetne inspiracje :) najbardziej podobają mi się
    te z jedzeniem i motywacją :) mi osobiście posty
    bardzo się podobają i bardzo motywują :) ale
    dodawaj je tak jak ty uważasz :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! Smakowicie bardzo. :D No i motywująco.

    Zapraszam do mnie na konkurs: http://justlyjass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały motywujący post. Chyba skorzystam z przepisu, wydaje się być smaczny ♥

    Pozdrawiam,
    http://i-feel-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki jest :) Dziękuję bardzo, również pozdrawiam ;*

      Usuń
  19. Super inspiracje. Świetny blog. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam przeglądać posty z inspiracjami! Najlepiej, jakby pojawiały się co 2 tygodnie :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. inspirujesz i motywujesz ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również uwielbiam owoce. Zwłaszcza kiwi i truskawki :) Jeśli chodzi o odzież sportową to dla mnie najważniejsze są buty :) ulubione ćwiczenie - pompki i przysiady. Znienawidzone - wykroki :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście już zaobserwowałam :)

      Usuń
  25. super post! przeczytałam od deski do deski :D świetna motywacja! ja jak zaczynam ćwiczyć to poćwiczee kilka dni i dość.. nie mam na tyle motywacji, żeby ćwiczyć, ćwiczyć i ćwiczyć :/
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę z tego powodu :) To musisz się jakoś przemóc :)
      Z chęcią ;)

      Usuń
  26. Jestem tu pierwszy raz i zostaję na dłużej :)


    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami!
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo mi miło :)
      Zaobserwowałam, skomentowałam, świetny blog!

      Usuń
  27. Bardzo motywujące i inspirujące. Aż nabrałam ochoty do ćwiczeń :D
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zainspirowałaś mnie...I to tak na maaksa!
    Widać,że bardzo dużo pracy włożyłaś w ten wpis-efekt jest fenomenalny!
    zapraszam do mnie:
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, miło mi czytać takie komentarze :)
      Z chęcią zajrzę!

      Usuń
  29. Aż zachciało mi się poćwiczyć! :D
    agness-blog.blogspot.com
    co powiesz na wspólną obserwację? ja już!

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak dobrego posta nie widziałam od dawna!
    Świetnie motywujesz i znasz się na tym!
    Przeczytałam wszystko, bo warto poświęcić na to chwilę.
    Na prawdę dobra robota, zmotywowałaś mnie :)

    http://creative-kania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobra motywacja, dzięki!
    www.needle0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥