Muzyka

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Podsumowanie miesiąca Marzec

Podsumowanie miesiąca: Marzec

1. Spędzanie sporo czasu z przyjaciółmi 



2. Miesiąc jedzenia słodyczy


3. Zabawy z szynszylem


4. Leniuchowanie


5. Dzień kobiet




6. Rekolekcje z Piotrem Kowalczykiem (Tau) i dostanie od niego czekoladki :)


7. Śpiewanie w szkole


8. Chodzenie do galerii, zakupy


Przepraszam za to, że spóźniłam się z postem. To dlatego, że chciałam zmienić wygląd postów z podsumowania miesiąca, niestety nie udało się. Nadal próbuję i już mam pomysł, muszę tylko oswoić się z programami.
Pozdrawiam was cieplutko!

7 komentarzy:

  1. czekoladaaa <333 super zdjęcia :P
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz zwierzaka! :D
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne podsumowanie :d

    Zapraszam na bloga jesli ci się spodoba-zaobserwuj:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. widze ze bardzo aktywnie spędziłas ten miesiąc :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super miesiąc! Ile słodyczy *,*

    http://creative-kania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥