Muzyka

sobota, 9 maja 2015

Wycieczka do Zakopanego



Niedawno byłam na wycieczce klasowej do Zakopanego. Trwała 3 dni. Szczerze mówiąc była świetna i miło spędziłam na niej czas. Mam nadzieję, że za rok ją powtórzę!

Dzień 1. Gubałówka, kolejka linowa, ognisko.

W dzień przyjazdu, po rozpakowaniu poszliśmy na Gubałówkę. Wspinaliśmy się bardzo długo, ale na miejscu mieliśmy trochę czasu na odpoczynek. Następnie mieliśmy zjechać dwuosobową kolejką linową. Jechałam obok mojej przyjaciółki Diany i byłyśmy lekko przerażone, bo nie umiałyśmy ściągnąć poręczy, która zabezpieczyłaby nas przed spadnięciem. Jakoś się udało, ale na końcu zdarzyła się sytuacja, która również narobiła nam stresu: tuż przed wyskokiem z kolejki zatrzasnęła mi się kurtka w ławce i nie mogłam jej wyciągnąć. Zdarzenie to zostało udokumentowane, ponieważ fotograf zrobił nam zdjęcie :) 
Tego dnia wybraliśmy się jeszcze na Krupówki, a po przyjeździe do pensjonatu odbyło się ognisko

Dzień 2. Morskie oko, termy, pizza

Od razu po śniadaniu wybraliśmy się na Morskie oko. To była niesamowicie długa i męcząca wędrówka. Niestety jezioro było zamarznięte, ale i tak było pięknie. Potem wróciliśmy do pensjonatu i mieliśmy dużo czasu na odpoczynek. Gdy zbliżał się wieczór pojechaliśmy na termy, było świetnie! Wieczorem wymykaliśmy się do innych pokoi i jedliśmy pizze. Ogólnie to był chyba najlepszy dzień. 

Dzień 3. Kościół, Krupówki, dom do góry nogami

Ostatniego dnia mieliśmy się wybrać do doliny Kościeliskiej, ale padał deszcz, więc zamiast tego poszliśmy do kościoła, a potem na Krupówki, gdzie spędziliśmy kilka godzin. Dom do góry nogami zakończył naszą wycieczkę w Zakopanym i pojechaliśmy do domu.

Wycieczka ta była wspaniała, polecam każdemu wyjazd do Zakopanego, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście. Ja osobiście uwielbiam góralski klimat, dlatego czułam się tam bardzo dobrze.

Zapraszam do oglądania zdjęć.


















 Mam nadzieję, że post wam się podobał.

 Postanowiłam, że w każdym poście będę umieszczać wybrany komentarz z poprzedniego posta. Tym razem jest to ten:


 Bardzo dziękuję za komentarz Amelio! Polecam wam również jej bloga, jest naprawdę świetny!


 Polecam tą piosenkę. Słuchałam ją przez całą wycieczkę :)



Pozdrawiam!

49 komentarzy:

  1. Zdjęcia rewelacyjne :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. w Zakopanem jest pięknie ;)obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zaobserwowałam, świetny blog! :)

      Usuń
  3. Ale fajnie, też byłam w Zakopanem na wycieczce klasowej i było super. Co prawda był to wyjazd integracyjny, ale chyba do końca życia nie zapomnę tego tygodnia ♥
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :)
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W Zakopanym jeszcze jest śnieg? Ale super!
    Dobrze,że pogoda ci się udała,bo jak ja byłam cały czas padało i nie było tak miło niestety,ale to nie zmienia faktu,że w Zakopanym jest pięknie ! :)
    Pytałaś o wspólną obserwację,ja już :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :)
      Dziękuję, również zaobserwowałam

      Usuń
  6. Nie dawno miałam szanse być w Zakopanym, byłam naprawdę zdziwiona jak zobaczyłam tak jeszcze śnieg :) Po zdjęciach widać że wyciekcza była udana. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Też byłam na 3dniowej nad Morskim Okiem. Strasznie długo się tam idzie. Chyba jest tam 8 km w jedną stronę. Świetne są te zdjęcia, gdzie stoicie bez kurtek zimowych w takim śniegu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia. Ja w e wtorek wyjeżdżam na wycieczkę klasową do Zakopanego i jest podobny plan jak u Ciebie. Może wpadniesz, skomentujesz? Byłoby mi bardzo miło. : )
    http://story-of-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłej zabawy życzę! :)
      Pewnie ;)

      Usuń
  9. Ja w czerwcu wyjeżdżam w góry, już nie mogę się doczekać :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. fajną miałaś wycieczkę :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdjęcia ! :D Życzę więcej udanych wyjazdów :*

    Zapraszam też do mnie ;) ( za każdą obserwacje lub komentarz odwdzieczam się tym samym)

    http://svrixxlife.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale musiało być fajnie, zazdrosna jestem :/!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, A te zdjęcia? Są po prostu prze prześliczne. Extraa :)
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie, zawsze się odwdzięczam :)
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę takiej wycieczki ! Zdjęcia naprawdę świetne ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super relacja! Z chęcią wybrałabym się do Zakopanego :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  17. Już obserwuję :)
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku, mieszkam niedaleko i bywam kilka razy w roku w tych miejscach! Tam jest ślicznie! Morskie oko zwłaszcza <3 Jak ktoś nie wie gdzie jechać na wakacje to polecam Zakopane. Jest tam wspaniale! :3

    Bardzo proszę o pisanie wyzwań w komentarzach pod moim nowym postem :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post a zdjęcia naprawdę mi się podobają <3 Ja dopiero w drugim tygodniu jadę na wycieczką,gdzieś w góry i mam nadzieję,że również będzie udana,taka jak Twoja :) !
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. widać że dobrze się bawiłaś :3
    Może wspólna obserwacja :3
    Zacznij i mnie powiadom o tym odwdzięczę się ;3
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakopane to jak dla mnie jedno z najpiękniejszych miejsc w Polsce, choć zanika tam folklor i rzadko można spotkać tam górali nie wstydzących się swojej kultury, to klimat pozostaje magiczny. I kiedy tam przyjeżdżam, to czuć go niemalże wszędzie. Uwielbiam to miejsce! :)
    Zdjęcia są śliczne, obserwuję! :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetna wycieczka! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki w poście? Byłabym bardzo wdzięczna i odwdzięczyła się u Ciebie tym samym! Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post! Pytałaś u mnie o obs za obs. Ja już teraz twoja kolej (liczę na uczciwość!)
    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Już zaobserwowałam, uczciwość nade wszystko! :D

      Usuń
  26. śliczne zdjęcia! <3 co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja za tydzień też jadę na wycieczkę klasową do Zakopanego i też zapowiada się wspaniale
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie też niedługo czeka wycieczka, z tą różnicą, że do Sandomierza. :) Śliczna jesteś :*, świetna piosenka <3. zapraszam do mnie http://x-future-x.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Niedługo tez jadę na wycieczkę I mam nadzieje , że będzie równie udana jak twoja :* :)
    Pozdrawiam ;)
    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakopane- moje miasto! <3 W takich momentach strasznie tęsknię za Polską...:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  31. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne zdjęcia,widać,że się dobrze bawiłaś :)
    Obserwacja za obserwację?Daj znać u mnie :)
    http://noworneeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. chciałabym pojechać na taką wycieczkę :)
    fajne zdjęcia :)
    a co do obserwacji to z chęcią zaobserwuję twojego bloga i mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Sliczne zdjęcia, ja też ostatnio byłam na wycieczce :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia :)
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia i widzę, że super wspomnienia. Też byłam kiedyś z klasą w Zakopanem i bardzo dobrze tą wycieczkę wspominam, żałuję tylko, że trwała tak krótko. ;33 Fajne okularki. <33
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już i czekam na rewanż. <33
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com
    Buziaki,
    Jo H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak super wspomnienia zostały :) Zgadzam się, moja też była krótka.
      Dziękuję, już obserwuję Twój blog :)
      Pozdrawiam :3

      Usuń
  37. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę! Poklikasz w linki w poście? To dla mnie bardzo ważne - zrobię to samo u Ciebie! Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia, super blog ;D

    obserwuje i liczę na rewanż ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Również zaobserwowałam :3

      Usuń
  39. KOCHAM ZAKOPANE ! Jak Ci zazdroszczę,że byłaś, ja bylam jakies 5 lat temu.. ;/
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie :)
    Mój blok-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing photos! :)
    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥