Muzyka

sobota, 19 września 2015

Podsumowanie wakacji

W wakacje mało co siedziałam w domu, dlatego nie miałam możliwości pisania postów, więc żeby wam to wynagrodzić piszę spóźnione podsumowanie całych wakacji.
 Moje wakacje były na prawdę świetne, sporo się działo i żałuję, że już się skończyły, bo pierwszy raz tak szybko mi zleciały. Teraz mimo, że zaczął się rok szkolny wciąż żyję wakacjami.
Na samym początku chodziłam na ogniska i jeździłam do Borkowa do mojej przyjaciółki, ale stamtąd nie mam zdjęć. Byłam też na Festiwalu kolorów, podobało mi się, mimo, że wróciłam do domu cała brudna.
Na początku lipca pojechałam do Holandii i tam spędziłam 2 tygodnie. Pierwszy raz byłam za granicą i spędziłam tam cudownie czas. W Holandii jest przepięknie, ludzie bardzo dbają tam o naturę i gdzie się nie obejrzysz widzisz zwierzęta, szczególnie konie. Bardzo mi się to podobało, bo jestem miłośniczką koni. Często wieczorami wychodziłam na spacer, szłam polami zbóż, co współgrając z muzyką na słuchawkach tworzyło niezwykłą chwilę. Wchodziłam też na pastwiska koni i tam spędzałam z nimi sporo czasu patrząc na nie i głaszcząc je. Co jeszcze robiłam w Holandii? Dużo rzeczy, codziennie spacerowałam, jeździłam na rolkach, wybierałam się gdzieś z siostrą, np. nad wodę i do Primarku, ogólnie się nie nudziłam. Najciekawiej było, gdy pojechaliśmy do Walibi - Wesołego Miasteczka. Przekonałam się, że jestem bardzo odważna, chodziłam na wszystkie najstraszniejsze atrakcje i sprawiało mi to ogromną przyjemność! Niestety pod koniec spaliłam się na słońcu, co zepsuło końcówkę pobytu w Holandii.
Po powrocie wraz ze znajomymi pojechaliśmy do Krakowa na Meetyt. Poznałam tam sporo ciekawych ludzi i oczywiście widziałam youtuberów. Nie mam wielu zdjęć, ale następnym razem zrobię więcej. Bardzo się cieszę, że ich wszystkich widziałam. Żałuję, bo nie mam zdjęcia ani autografu od Naruciaka, bo to mój ulubiony youtuber, ale trudno się było do niego przepchać. I tak się cieszę, bo widziałam go, przybiłam mu piątkę i byłam na jego snapie! :D Może to głupie, ale dla mnie to wiele znaczy. Ogólnie było świetnie, chyba to był najlepszy dzień wakacji. Miałam jeszcze jechać na Meet-up ale nie wyszło. Następnym razem jadę!
Jeszcze jedną z ciekawszych sytuacji wakacyjnych jest to, że niedaleko mnie jest pewien wieżowiec i da się tam wejść na dach. Jest to jedno z moich ulubionych miejsc, bo widać stamtąd całą okolicę i można poczuć trochę adrenaliny stając na krawędzi.








Post miał pojawić się wcześniej, niestety miałam drobne problemy z dodaniem go, ale już jest dobrze. Niebawem pojawią się kolejne posty, pozdrawiam :)










60 komentarzy:

  1. Holandia z tego co opisujesz musi byc piękna :3 Wakacje widze były bardzo udane :) moj blog

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam na festivalu :D
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i paznokcie !
    Obserwuje, licze na to samo ;)
    http://im-shawty-bae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chyba nie masz odblokowanych obserwatorów, bynajmniej nie wiem jak się do nich dodać, jak możesz wytłumacz mi

      Usuń
  5. Widać, że wakacje spędziłaś bardzo aktywnie :)
    Ja swoje spędziłam bardzo aktywnie i jestem z tego powodu prze szczęśliwa :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję! Ja również jestem z siebie dumna.
      No więc oby kolejne wakacje były równie aktywne, to zależy tylko od nas! :)

      Usuń
  6. the biggest discount price of chrsitian louboutin pumps sale online,and only need 88$ one pair, don't miss it.
    Christian Louboutin Black patent leather 120 Pigalle pumps
    Christian Louboutin 12CM Nude Patent Pointed Pumps
    Christian Louboutin 12CM Red Patent Pointed Pumps
    http://www.clredsolesale.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju :)))) Masz tą samą niebieską spódniczkę co ja <333 Łączmy się :)
    Cudowne zdjęcia i zazdroszczę tego z Martinem *.*
    Widać że miałaś udane wakacje ;)

    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha łączmy się <3 Dziękuję, tak, moje wakacje były świetne :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia! Również byłam na festiwalu kolorów ;) Pytałaś o wspólną obserwację - ja już: im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również zaobserwowałam :)

      Usuń
  9. Zazdroszczę festiwalu i zdjęcia z Ajgorem *.* Widać, że sie świetnie bawiłaś :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Proponowałaś wspólną obserwację, ja już zaobserwowałam i czekam na uczciwy rewanż :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również zaobserwowałam :)

      Usuń
  11. jakie fajne zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę pobytu w Holandii! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, widzę, że miałaś ciekawe wakacje :)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziękuję, również zaobserwowałam :)

      Usuń
  14. Świetnie spędzone wakacje! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też byłam na festiwalu kolorów!:)

    kokos-owa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne podsumowanie widać że wakacje były
    bardzo aktywne ;) świetne zdjęcia i na pewno
    świetne wspomnienia :) też byłam na festiwalu kolorów.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia, musiałaś mieć bardzo udane wakacje
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne zdjęcia! Niedawno miałam podobny post na swoim blogu :).
    Zaproponowałaś obserwację. Zacznij, a ja od razu się odwdzięczę. Mogłabyś poinformować mnie jakbyś zaobserwowała? Ja zrobiłabym to samo :).
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne podsumowanie wakacji ;) tez bylam w Holandii przez tydzień ;))dodałam do obserwowanych,milo mi będzie,jezeli tez mnie dodasz ;) pozdrawiam :*

    http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również się dodałam :)

      Usuń
  21. Fajny blog i fajne zdjęcia. Obserwuje i bede wpadać tu częściej. Zapraszam do obserwacji http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również zaobserwowałam ;)

      Usuń
  22. Boskie zdjęcia :*
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo bym chciała zobaczyć taki festiwal kolorów.
    Bardzo dobrze że w Holandii dbają o naturę, dlatego wszystko tam wygląda jak w bajce <3

    Poklikasz w linki u mnie w poście?
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/09/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne podsumowanie wakacji :) Zazdroszczę wyjazdu do Holandii!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny lakier i spódniczka!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pytałaś o wspólną obserwację, my już obserwujemy :)

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wam, również zaobserwowałam :)

      Usuń
  28. też wyszłam z dwiema torbami z primarka ale z oxford street
    wspólna obserwacja jak tak daj mi znać u mnie ;)

    zapraszam dopiero zaczynam
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primark jest świetny :)
      Z chęcią, powodzenia w prowadzeniu bloga :)

      Usuń
  29. Dziękuję za obserwację, zaobserwowałam również :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bylas w primarku? :D
    tez chce!! :D
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że kiedyś tam zawitasz :)
      Już zaobserwowałam

      Usuń
  31. Miałaś super wakacje, fajne zdjęcia! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post, ja jednak nie myślę już o wakacjach, bo będę jeszcze bardziej załamana szkołą ;D

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie tak, ja też staram się już nie myśleć :)
      W porządku, również pozdrawiam :)

      Usuń
  33. Hej, pytałaś u mnie o wspólną obserwacje ;) ciekawy blog, także zgadzam się ;) ja już.
    ps. Martin! <3
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również zaobserwowałam :)

      Usuń
  34. Bardzo fajny post, jak i blog
    Zapraszam do siebie nowy post
    imnotafraidanymore147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Widac,ze wakacje udane :)

    http://by-oli.blogspot.com/2015/10/stan-myslenia-typowego-blogera.html

    OdpowiedzUsuń
  36. O widzę Holandia zawsze chciałam ten kraj odwiedzić moze kiedyś mi się uda
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥