Muzyka

sobota, 10 października 2015

Healthy Life Style #3

Witam, spóźniłam się i to sporo z tym postem, ale zapomniałam o tej serii, poza tym nie miałam czasu. Te posty pochłaniają sporo pracy, ale przyjemnie mi się je pisze, jednak chcę znać wasze zdanie. Chcecie by pojawiały się na blogu? Są dla was przydatne? Lub brakuje wam coś w tej serii? Jeśli podobają wam się, będę je pisać co miesiąc, po jakimś czasie może będą pojawiać się częściej.

1. Inspiracje 
 Dzisiaj zajmiemy się deserami. Ja osobiście uwielbiam słodycze i mogłabym je jeść bez przerwy, problem w tym, że są niezdrowe. Można jednak zamienić tuczące, niezdrowe słodkości na owoce. 

Deserowe inspiracje:













Obecnie najlepsze buty jakie istnieją to moim zdaniem New Balance 574. Podoba mi się w nich wszystko, są sportowe i mają ładne kolory.

Inspiracje:







  2. Ćwiczenia
 Idealnym treningiem na nogi jest moim zdaniem Miley Cyrus Workout. Link do treningu. Nie trwa aż tak długo, ćwiczenia są przyjemne i prowadząca jest bardzo sympatyczna. Polecam wam.

Kolejną aplikacją na telefon godną polecania jest 30 Day Butt Challenge. Są to łatwe, krótkie, codziennie ćwiczenia na pośladki i z przyjemnością się je wykonuje. Jest to challenge, który trwa przez miesiąc, mi jeszcze nie udało się go całego wykonać, ale mam już 2 tygodnie :)



 3. Healthy food

 Cukier biały jest niezdrowy. Pokażę wam zdrowe zamienniki białego cukru.


Czarna lista żywności:

Słodycze. Dlaczego słodycze szkodzą? Nasz organizm bardzo łatwo przetwarza cukry proste w tkankę tłuszczową na skutek skomplikowanych procesów metabolicznych. I dlatego tyjemy. Cukry wpływają źle również na nasze zęby, cerę i elastyczność skóry. Więcej argumentów przemawiających za tym, żeby odstawić słodycze? Po ich zjedzeniu we krwi wzrasta poziom glukozy. A im wyższy poziom glukozy, tym starzej wyglądamy.

Mój przepis:

 Smoothie bananowe

Składniki:
  • szklanka mleka
  • 1 banan
Sposób przygotowania: 
 
Zmiksować oba składniki. (nie dodawać cukru! Banan sam w sobie jest słodki)
 


 Można wziąć banany jako przekązkę


 
4. Motywacja
 
Zaczęła się szkoła i mamy mniej czasu, na dodatek robi się coraz zimniej, przez co nic nam się nie chce, jednak warto znaleźć chociaż chwilę dziennie na ćwiczenia. Trochę ruchu nie zaszkodzi, wręcz przeciwnie. Wychodźcie też na spacery, rozprostujcie nogi i pozbądźcie się stresu. Zdrowe odżywianie to podstawa, więc odstawiajcie słodycze, postawcie raczej na owoce i inne zdrowe smakołyki, a zapewniam, że będziecie czuć się lepiej. Bądźcie silne i wytrwałe :)









Best comment z poprzedniego posta: 



Dziękuję za komentarz! Zapraszam na bloga: angelica-gurgul.blogspot.com



Instagram: EmilaDyk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 

41 komentarzy:

  1. o jeju jakie cudne deserki aż ślinka leci haha ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś korzystałam z tej aplikacji ale jakoś z niej nie korzystałam ale na pewno do niej już dzisiaj wrócę. Zdjęcia bardzo motywacyjne!
    Od razu mam więcej energii :D
    Pozdrawiam czekam na kolejny taki post ;*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ćwicz, ćwicz i się nie poddawaj! :D
      Dziękuję, bardzo mnie to cieszy :*
      Z chęcią zajrzę na bloga

      Usuń
  3. Wow, post pełen motywacji :) Narobiłaś mi smaka na owoce!
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na truskawki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje. Bardzo ciekawe :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje :)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super inspiracje :3
    Podoba mi się twój blog ,więc zaobserwuję i liczę na to samo !! :)
    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję, zaobserwowałam :)

      Usuń
  8. Świetne inspiracje! Może w końcu przestanę podjadać...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      To życzę sukcesów i silnej woli :)

      Usuń
  9. Jak najbardziej tak i obserwuję ! Motywatorzy górą !!
    www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również zaobserwowałam :D

      Usuń
  10. świetny blog, dziękuje za komentarz u mnie, bardziej się zagłębie i może zaobserwuje

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również zaobserwowałam :)

      Usuń
  12. kocham posty z inspiracjami ;)) super :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie inspiracje, bo one naprawde motywują mnie i do działania oraz pozytywnego myślenia
    u mnie pytałaś o obs, ja już obserwuje i licze na rewanż xx
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracje są świetne :D
      Dziękuję, już zaobserwowałam :)

      Usuń
  14. ciekawe inspiracje :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post!
    Ja już obserwuję, twoja kolej :) ( pisałaś u mnie)
    Zapraszam LIVER MORIUM- klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. I'm following you back.... keep in touch!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  17. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  18. Te żółte New Balance baaaardzo mi się poodbają- sama dumnie bym w takich chodziła :)
    Ja właśnie 2 tyg temu zapisałam się na siłownię i musze jakieś wygodne, sportowe buty do ćwiczeń sobie sprawić :)

    Te owoce pokazane są tu w taki piękny i apetyczny sposób, że aż żal byloby mi zjadać, bo ja łakomczuch jestem- uwielbiam wszystko co słodkie :P hehe

    świetny post !

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o szczere kliknięcie bluzki, spódnicy i naszyjnika Dresslink oraz pod postem propozycji płaszczy z Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrawionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię przeglądać takie inspiracje dlatego też często bywam na takich stronach jak Tumblr czy We Heart It :)
    A Twój post bardzo mi się spodobał! :)

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne motywacje!
    Od dłuższego czasu prowadzę zdrowy tryb życia :D

    Bierzemy udział w konkursie. Pomożesz? :) IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. ojeny jaki geniaalny wpis *o*
    jedzeniowe inspiracje są przepiękne :D zazwyczaj przeglądam tak śliczne foty na we heart it ;)
    new blance też mi się podobają, tyle że w szczególności u innych. Raczej nie noszę się tak na sportowo, więc niezbyt dla mnie, chyba że do jakichś ćwiczeń ^^
    powodzenia w challange'u :D
    motywacje świetne, w szczególności dwie ostatnie najbardziej o mnie przemawiają ;)
    3maj się ^.* i w wolnej chwili zapraaaszam :D

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post ! podoba mi się sposób w jaki piszesz :) Gratuluję bloga
    lacarolinestyle

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam to pierwsze zdjęcie! Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥