Muzyka

sobota, 17 października 2015

Jesień + prawdziwa ja


Wydaje mi się, że jesień uważana jest za najnudniejszą porę roku. Jest szaro, zimno, pada deszcz, spadają liście. Jednak ja ją lubię, szczególnie ze względu na klimat i Halloween. Uwielbiam to, gdy spacerując szoruję stopami po zaspach kolorowych liści. Gdy byłam mała w jesień moim ulubionym zajęciem było wychodzenie na podwórko z moim psem, zgarnianie liści w wielkie kupki, po czym wskakiwanie w nie, rozsypywanie, podrzucanie i turlanie po nich wraz z moim pupilem. To była świetna zabawa, bardzo dobrze to wspominam.
Brakuję mi trochę tego dzieciństwa, brakuje mi dawnej mnie. Teraz jestem inna, w sumie nic dziwnego, ale chciałabym nadal posiadać dawne cechy. Teraz wszystko niszczy moje lenistwo, brak czasu i chęci. Nie dostrzegam już wielu rzeczy. Staję się taka jak inni, nie lubię tego. Podobnie jak wszyscy mam kilka twarzy, lecz czasem sama nie ogarniam jak bardzo te twarze różnią się od siebie. Ludzie postrzegają mnie jako cichą, spokojną, opanowaną, miłą dziewczynkę. Ale to tylko mała część mnie. Inne zachowanie mam w szkole, inne w domu i właściwie przy każdej osobie zachowuję się inaczej. Nie ma jednak osoby przy której jestem w stu procentach sobą. Dlatego chciałabym to zmienić i pokazywać to jaka na prawdę jestem.






















 
  

 Best comment z poprzedniego posta: 


 Dziękuję za komentarz! Zapraszam na bloga http://stylowana100latka.blogspot.com/


Instagram: EmilaDyk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 



30 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i stylizacja :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się twój blog :)
    Obserwujemy?

    Zapraszam - foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie klimatyczne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Ładne paznokcie!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia! ^^ Ładne paznokcie :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba być w 100% sobą a życie będzie piękne :3 Super zdjęcia !

    Dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba być w 100% sobą a życie będzie piękne :3 Super zdjęcia !

    Dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham jesień <3 A jesienne sesje to po prostu coś pięknego, nic nie daje tyle frajdy :))

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne pazurki! Piękne zdjęcia. Uwielbiam jesień właśnie za to, jak pięknie barwi świat <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham jesień za to jaka jest piękna i za to jaki daje klimat ale z drugiej strony nie nawiedzę jej
    za to że robi się tak zimno i w koło wszyscy tylko smarkają i kichają. Piękne zdjęcia, wyglądasz
    naprawdę super. Powiem ci że każdy się zmienia, okres młodości to czas kiedy kształtujemy
    siebie, swoje poglądy i charaktery, nie martw się i otwórz na ludzi. Jesteś sobą w każdej sytuacji
    a to ze zachowujesz się czasem inaczej da się usprawiedliwić :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ale super blog:)
    weszlam przez przypadek i strasznie mi sie tu spodobalo! musze ci powiedziec ze super piszesz i robisz swietne zdjecia :)
    na pewno bede tu wpadac czesciej :) obserwujemy :) ?

    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne paznokcie!
    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie jesień ma dziwny klimat , mimo że jest piękna :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak mam, przy każdym zachowuje się inaczej, nikt nie wie jaka naprawde jestem ;)
    Masz piękną figurę ;*

    http://ritadt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, ciekawe przemyślenia. Bardzo fajnie piszesz :)

    Zapraszam do mnie. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje :)

    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękna jesień na zdjęciach ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahahahaa :))) Ja również się turlałam w liściach albo jak już była zima to w śniegu :) Tylko że bez psa ;P Ludzie się na mnie dziwnie patrzyli ;D A co do tego żebyś pokazała się w stu % sobą . Jestem za ! I nie mogę się doczekać gdy zdasz pierwsze relacje z tego ;) Aaaa i masz takie Awwww Paznokcie *.* Zdjęcia piękne <3

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia!
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz śliczne paznokcie *-*

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia! Genialnego masz fotografa :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥