Muzyka

środa, 11 listopada 2015

Idealna jesień - moje propozycje

Jesień jest dość dołującą porą roku. Robi się zimno, nudno, szaro. Jednak można temu zaradzić i przetrwać jesień w należyty sposób.  
W tym poście zaprezentuję wam moje propozycje i inspiracje. 

1. Wprowadź się w jesienny nastrój. Do tego może ci się przydać aplikacja We Heart It. Pooglądaj inspirujące zdjęcia, a na pewno poczujesz się lepiej. 


2. Dokonaj małych zmian w swoim pokoju, to również pozwoli ci wprowadzić się w cudowny nastrój. Proponuję zaopatrzyć się w duży zapas świeczek, rozwiesić lampki, postawić lampiony, zdjęcia, ale również można udekorować pomieszczenie rzeczami przyniesionymi prosto z dworu, np. liście, kasztany, szyszki, jarzębina, dynie. 

3. Ciepłe napoje. Gdy za oknem zimno, my możemy się rozgrzać gorącą herbatą, kakaem, kawą, czekoladą. 


4. Swetry, koce, ciepłe skarpetki. To coś czego potrzebujemy podczas jesieni. 

5. Czytanie książek, świetna sprawa i idealne zajęcie na jesień

To właśnie były moje propozycje. Prócz tego powiem wam, że w jesień uwielbiam oglądać filmy i spacerować. Ogólnie bardzo lubię tę porę roku, ma swój magiczny klimat. Kolory jakie się z nią kojarzą to pomarańczowy, brązowy i kremowy (przynajmniej mi)
Łapcie jeszcze trochę inspiracji


A wy co sądzicie o tej porze roku? Jak ją spędzacie? Koniecznie napiszcie!


Best comment z poprzedniego posta:


Dziękuję za komentarz! Zapraszam na bloga: http://aloohaparadise.blogspot.com/

 
Instagram: EmilaDyk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 
Ask: EmilaDyk

51 komentarzy:

  1. Ja nie lubię jesieni, ale inspiracje są świetne! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. odkąd mam dzieci jesień lubię, zbieramy kasztany liscie, robimy fajne prace plastyczne, chyba sie w koncu skusze na zrobienie słoika plus liscie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tę porę roku bardzo polubiłam :) Najczęściej spędzam ją pod kocem, z herbatą/kakaem i dobrym filmem!

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne inspiracje .Kocham jesień ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale genialne inspiracje! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post ,na pewno jeszcze nie raz tutaj zawitam
    zapraszam do obserwowania Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. a i też jestem z świętokrzyskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż cieplej mi się zrobiło , przez oglądanie tych cudownych rzeczy :D

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jesień, wszystko mi się w niej podoba. Kocham takie inspirację związane z porami roku :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham jesień ;)
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega śliczne inspiracje, bardzo klimatyczne :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jesień, zwłaszcza za te leniwe wieczory z herbatą i ulubioną książką :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo nie lubię tej pory roku , najchętniej leżałabym z kubkiem gorącego kakao otulona w kocyk ^^ Świetne propozycje. W jesienne wieczory najchętniej oglądam jakieś fily i seriale :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na post z takimi propozycjami.
    Ja bardzo lubię jesień za wieczory z ciepłą herbatą, kocem, serialem lub dobrą książką. :)

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. idealna odsłona jesieni :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna jesień to oglądanie seriali z herbatką lub kisielem! :)
    Kocham też świeczki.

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam posty z inspiracjami! *.*
    Ja już obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również zaobserwowałam :)

      Usuń
  18. ja juz cos zmieniłam , sciełam włosy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje, mega motywują :) Uwielbiam Twojego bloga, dodajesz naprawdę ciekawe posty :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne inspiracje, aż chce się iść w brzydką pogodę kupić jakieś ciepłe skarpetki i cieplutki sweterek, zrobić kubek ciepłej herbaty i przeczytać miło czytającą się książkę ♥ Idealny wieczór!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysły :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne inspiracje <3.
    Poklikasz w ostatnim poście?Z góry dziękuję <3.
    Jeżeli spodobał Ci się nasz blog,zaobserwuj (odwdzięczymy się :) ).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie inspiracje!! Sama na pewno niedługo zrobię post na moim blogu! Kocham jesień, chociaż wolę zimę... A w jesieni kocham to, że mozna ubierać gruube swetry, botki i szaliki wygladające jak koc! <3

    http://domajson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jesien jest wlasnie ta monotonna pora roku, czasem przede wszystkim dla siebie:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super inspiracje :) Bardzo fajny pomysł z udostępnianiem najciekawych komentarz :D bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie posty, dzięki nim bardziej lubię tą depresyjną porę roku ;p
    Świeczki, dobry film, ciepły sweterek i herbatka to jest to! ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. UWAGA TO WAŻNE
    Nominowałam Cię do LBA, mam nadzieję, że nominację akceptujesz! :)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja zastąpiłam we heart it, tumblrem :D
    też fajna sprawa, mega się wciągnęłam!
    wszystkie komentarze i obserwacje oddaję, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne inspiracje. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  32. nie lubię jesienie szczególnie jak jest deszczowa i szara.. świetne inspirację :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne inspiracje ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. widać, że blog pozwala Tobie rozwijać swoją pasję :) Twój blog jest cudowny , widać,że każdy post jest przemyślany i wykonany idealnie :)
    oby tak dalej !!
    byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w nowym poście :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne inspiracje :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo proszę :* Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Uważam, że to jedne z lepszych propozycji tego sezonu. Osobiście uwielbiam jesień i jestem wielką fanką gorących herbatek w ciepłe jesienne wieczory.
    Chętnie skorzystam z Twoich propozycji, a jest ich wiele. Jednak mam przecież całą jesień ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne zdjęcia, cudowne inspiracje ^^ a we♥it uwielbialam :P
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne inspiracje (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo inspirujący post! czekam na zdjęcia z zimą związane :D

    zapraszam do mnie mywayonfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Jejku, śliczne zdjęcia, szczególnie te z ciepłymi napojami! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥