Muzyka

poniedziałek, 30 listopada 2015

Podsumowanie miesiąca Listopad

Podsumowanie miesiąca: Listopad

1. Dieta

2.Galeria


3. Praktyki



4. Pyszne jedzonko


5. Spacery


6. Maraton Igrzysk Śmierci



7. Spotkanie znajomych z Meetyt


8. Rysowanie na zamówienie (słabe zdjęcie, ale tylko to udało mi się uratować)


9. Nieudane wyjście do klubu


10.  Powoli dający się odczuć klimat świąt



Best comment z poprzedniego posta: 


Dziękuję za komentarz! Zapraszam na bloga Gabrysi: http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/


Instagram: EmilaDyk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 

12 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :)

    honeydaisie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mix :)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia kochana :* .
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne takie podsumowanie :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sklejki zdjęć! Też byłam na Igrzyskach <3

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie ^^
    Wspólna obserwacja ?
    Daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia :D zrobiłaś mi smaka tym gyrosem :) ale i mam pomysł na obiad :D
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  9. Praktyki i maraton *,* Świętny miesiąc!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥