Muzyka

czwartek, 17 grudnia 2015

Healthy Life Style #4

1. Inspiracje 

To normalne, że często mamy ochotę na fast foody. Są one jednak bardzo niezdrowe i kaloryczne. Udowodnię wam, że można zrobić fast fooda w wersji fit.

Fast food'owe inspiracje:











Uważam, że legginsy to najwygodniejsza część ubioru jeśli chodzi o nogi. Te sportowe dają nam jeszcze więcej swobody, elastyczności, nie spadają i idealnie współgrają z naszym ciałem.

Inspiracje:








  2. Ćwiczenia
Ostatnio przestałam ćwiczyć z Mel B, jednak pewnie niedługo znowu zacznę, bo nie będzie tyle czasu. Jej ćwiczenia są krótkie, ale skuteczne. Poświęcenie 10 minut dziennie to na prawdę nie dużo i możemy skupić się na danej części ciała. Ja zajmę się pośladkami link do treningu. Wam również polecam!

 3. Healthy food
Nic dodać nic ująć.

 Mój przepis:

 Tortilla:
Składniki:
  • oliwa z oliwek
  • pierś z kurczaka
  • kapusta pekińska
  • pomidor
  • ogórek świeży
  • ogórek konserwowy
  • ciasto tortilla
  • przyprawy (np. gyros)
 Sposób przygotowania: 
Pierś z kurczaka pokroić na małe kawałki i usmażyć na oliwie dodając przyprawy (ja dodaję gyros, bo jest to moja ulubiona przyprawa). Gotowe mięso wyłożyć na papierowym ręczniku, by wchłonął tłuszcz. Ciasto tortilla lekko podsmażyć na patelni. Pokroić kapustę pekińską, pomidora i ogórki. Warzywa i mięso zawinąć w ciasto i gotowe!
  
 4. Motywacja
Pamiętajcie o ćwiczeniach i diecie! Starajcie się nie jeść fast foodów, jeśli już na prawdę macie na nie ochotę to kupcie składniki, przyjdźcie do domu i zróbcie je samemu. Miejcie silną wolę, bądźcie silne! Myślcie o sobie i swoim zdrowiu. 
Bądźcie zdrowe i piękne!









Best comment z poprzedniego posta: 


Dziękuję za komentarz i zapraszam na bloga Pauliny :) http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

Instagram: EmilaDyk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 


9 komentarzy:

  1. dzięki takim wpisom motywuje się coraz bardziej do zdrowego stylu życia ;)

    justdarcyy.blogspot.com - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zdrowe pyszności <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowy fast-food? Pomysłowo :) Bardzo motywujący post! Frytki i hamburger z owoców mnie rozwaliły :D
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowy post ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmniam te inspiracje jedzenia wyglądają pysznie ;)
    Aż głodna się zrobiłam ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać motywację ❤
    Obs
    www.madame-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Super motywacja.
    Z przyjemnością obserwuję! :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego dnia ! :* .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega przepis! I bardzo motywujące :D Rozpoczynamy zdrowy tryb życia już na maksa!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥