Muzyka

poniedziałek, 4 lipca 2016

Podsumowanie miesięcy maj i czerwiec

Cześć! Dodaję podsumowanie 2 miesięcy, gdyż nie dodałam maja, a było to spowodowane brakiem wolnego czasu i nauką ((egzaminy zawodowe). Bez zbędnego gadania:

Podsumowanie miesięcy: maj i czerwiec

1. GameOn


2. Wesela


3.Portret na zamówienie


4. Mistrzostwo Polski


5. Mecze


6. Ścięcie włosów


 7. Spacery


8. Kadzielnia

9. Leniuchowanie


10. Powrót do dzieciństwa


11. Spędzanie czasu ze znajomymi



MIX SNAPCHAT


 Oprócz tego ważnymi zdarzeniami w tych miesiącach były ogniska, wyjazdy nad wodę, egzamin zawodowy, pierwsza praca i pierwsze zarobione pieniądze, imprezy urodzinowe, drift samochodem itd.
Najlepszym zdarzeniem miesiąca był chyba GameOn, gdzie spełniło się jedno z moich marzeń czyli rozmawianie z Naruciakiem. Jak zapewne wiecie jest to mój ulubiony youtuber, widziałam go już na Meetyt, ale nie udało mi się do niego dopchać. Tym razem udało się to bez problemu, miałam okazję z nim długo pogadać, kilka razy go przytulić i zrobić zdjęcia. 


  
Best comment z poprzedniego posta: 




Dziękuję za komentarz!
Zapraszam na bloga: http://karolajn-el.blogspot.com/

Instagram: Emilivdk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 



3 komentarze:

  1. Ale Ty jesteś piękna, jejku! Genialny mix zdjęć, uwielbiam posty tego typu :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Z przyjemnością zajrzę

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥