Muzyka

czwartek, 11 sierpnia 2016

Podsumowanie miesiąca lipiec

Podsumowanie miesiąca: lipiec

1. Podróże


2. Wszędzie koty


3. Imprezy


4. Portret ślubny na zamówienie


5. Zakupy w Galerii Krakowskiej


6. Pobyt w Oświęcimiu


7. Kawiarnie


8. Sesja (niebawem na blogu)


Najciekawszym zdarzeniem w lipcu był mój pobyt w Oświęciumiu. Trwał około tydzień, ale razem z moją przyjaciółką mieszkałyśmy w uroczym przytulnym mieszkanku z trzema kotami. Ogólnie rzecz biorąc nie lubię kotów, ale te były do wytrzymania, szczególnie mały Simon, którego trzymam na pierwszym zdjęciu w 2 punkcie. Dużo czasu też spędzałyśmy w Krakowie gdzie robiłyśmy zakupy, nie wiem jakim cudem, ale na jednym takim wypadzie do sklepów w Galerii Krakowskiej wydałam prawie 600 zł, zazwyczaj nie zdarza mi się tak szaleć, ale chyba odezwała się we mnie prawdziwa natura kobiety.


Best comment z poprzedniego posta:



Dziękuję za komentarz!
Zapraszam na bloga: http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/


Instagram: Emilivdk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 

5 komentarzy:

  1. bartolini bryła14 sierpnia 2016 11:48

    Super blog, kocham max

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia *.*
    W wolnej chwili zapraszam
    http://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty ♡ ciekawy miesiąc.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty ♡ ciekawy miesiąc.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję i pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥