Muzyka

niedziela, 2 października 2016

August, September 2016

Witajcie! Od dzisiaj podsumowanie miesiąca przybiera nową formę. Będzie to kolaż zdjęć i opis ciekawych zdarzeń z danego miesiąca. Tym razem spóźniłam się z dodaniem sierpnia, więc w jednym poście opowiem o moim sierpniu i wrześniu
Przez pierwszy tydzień sierpnia pracowałam, ale od razu po zwolnieniu zaczęłam nadrabiać i bez przerwy spędzałam czas z rodziną i przyjaciółmi. Trzynastego wyjechałam do Holandii i byłam tam do końca wakacji. Zatrzymałam się u mojej siostry i mieszkałam z nią, szwagrem i siostrzeńcem. Bardzo dobrze się tam czułam i spędziłam miło czas. Jak już kiedyś wspominałam uwielbiam ludzi zamieszkujących tam, zwierzęta i roślinność. Panuje tam cudowny klimat. Codziennie jeździłam nad wodę i urządzałam wycieczki rowerowe z moją siostrą. Byłam w miejscowości o nazwie Bunschotten, ale na jeden dzień pojechałam zwiedzać Amersfoort. Pod koniec pobytu wybraliśmy się nad morze i to było chyba najlepsze! Od razu gdy wróciłam do Polski rozpoczął się wrzesień i nowy rok szkolny. 3 września były urodziny mojej przyjaciółki Diany, a zaś 8 września moje urodziny, więc tego dnia spotkałam się z przyjaciółmi. Kilka dni później miałam przyjęcie dla rodziny, a tydzień później urządziłam osiemnastkę dla znajomych. Miałam z tym drobne problemy, ale wszystko się powiodło dzięki Dianie i innym bliskim mi osobom, którym jestem bardzo wdzięczna. Reszta września to właściwie tylko szkoła, spędzanie czasu z bliskimi i przeziębienie.



Instagram: Emilivdk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 

34 komentarze:

  1. Fajny blog :)

    może wspólna obserwacja?:)
    zapraszam katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w porządku, również podoba mi się Twój blog ;)

      Usuń
  2. swietne podsumowanie, lubie takie posty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jaki świetny miałaś pomysł z takim postem, bardzo mi się podoba i zdjęcia takie ładne dodałaś;) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis i ciekawy mix zdjęć :]

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :D

    www.wiktoriagoczol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie minął Ci ten miesiąc ^^ Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobyt w Holandii widać, że udany ;) Świetny mix zdjęć!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. widac ze fajnie spedzilas ten czas :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że miałaś udany sierpień i wrzesień :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo lubię takie sklejki zdjęć :)
    Zawsze miło się patrzy!

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      Z chęcią wpadłam, świetny blog, zaobserwowałam :)

      Usuń
  11. Fajnie z tą Holandią ;). Ładne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/
    PS. nie widzę Cię w moich obserwatorach, może masz ustawione na prywatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja od dawna obserwuję Twój blog, poszukaj dalej ;)

      Usuń
  12. Ale ładny brzuszek :). To dobrze, że urodzinki się udały :).

    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo zdjęć:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super kolaż, ja lubię takie mixy zdjęć i podsumowania, naprawdę
    super się to ogląda i świetnie czyta :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też byłam w Holandii w wakacje :) ale o wiele bardziej wolę pogodę i klimat Kalifornii. Śliczna sklejka zdjęć. Lubie takie luźne posty ;)

    ps. obserwuję :)
    http://queensali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo świetnie :) Jeszcze tam nie byłam, ale mam nadzieję, że się wybiorę!
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  16. świetny blog myślę że zostanę tu na długo:) zapraszam do mnie zaczynam od nowa blogować olgitka1315.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zachęcam, będzie mi miło :)
      Z przyjemnością odwiedzę!

      Usuń
  17. Ciekawy sposób na przedstawienie tematy c:

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczna figura, mialas naprawde udane miesiace!
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubie takie mixy :) A figure masz super!
    serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga:
    https://modajesienzima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego weekendu! :)

    Ps.
    Spośród osób, które skomentują mój post wybiorę 10, których blogi wypromuję w nowym poście :)
    http://www.sandrakopko.com/2016/08/warsaw-lala_17.html

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia :)
    http://magdapaulina-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! Jesteśmy zainteresowani współpracą. Nie znaleźliśmy Twojego maila. Jeżeli masz ochotę, napisz do nas na polandmarketing@rabble.se.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym kiedyś spędzić chociaż kilka dni w Holandii!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :) Pozdrawiam, Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥