Muzyka

sobota, 5 listopada 2016

October 2016


Minął nam październik, miesiąc, w którym powoli dawała się odczuć niska temperatura. Mi to nie przeszkadzało. Spędziłam ten czas bardzo dobrze, mimo, że nie robiłam nic szczególnego. Jestem z siebie dumna, ponieważ miesiąc ten był pełen wysiłku fizycznego i zdrowego odżywiania. Od dawna chciałam to zrobić, założyłam się z kolegą, że jeżeli będę się zdrowo odżywiać przez 2 miesiące to on rzuca palenie, tym sposobem przyczyniam się również do jego zdrowia co mnie motywuje jeszcze bardziej. Bodajże czwartego zapisałam się na siłownię, polubiłam to miejsce! Cały miesiąc utrzymywałam dietę, jedynym wyjątkiem były imprezy, które zdarzyły się tylko kilka razy. Byłam zawzięta, robiłam różne ciekawe potrawy, np. guacamole, a gdy moi znajomi udawali się ze mną do znanych nam fast-foodów, ja zamawiałam sobie sałatki. Tak mi to weszło w krew, że obsesyjnie czytałam etykiety produktów i liczyłam kalorie, ciekawe doświadczenie. Poza siłownią i dietą w październiku spotykałam się często ze znajomymi, chodziłam na imprezy urodzinowe, dawałam popis kulinarny na domówkach oraz robiłam wiele rodzajów drinków na halloween. To był przyjemny miesiąc.
A wam jak minął październik?



Best comment z poprzedniego posta:



Dziękuję za komentarz!
Zapraszam: http://www.youboost.pl/



Instagram: Emilivdk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 


5 komentarzy:

  1. świetn mix zdjęć, uwielbiam takie posty bo są w 100 % naturalne :D
    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super post! Jadłam przed chwilą śniadanie, ale przez twoje zdjęcia aż zrobiłam się głodna!
    Zapraszam do mnie - będzie mi bardzo miło, jak zajrzysz na mojego bloga.
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, a ja jakoś nie mogę wziąć się w garść i zacząć ćwiczyć :/
    jak się zmotywować?:D
    No i jak pierwsze efekty? zauważyłaś już coś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to :) Tak na prawdę potrzeba chwili żeby się zmotywować, ale trzeba to robić codziennie. Ludzie myślą, że zmotywują się raz i to wystarczy, przez chwilę będą z zapałem robić niektóre czynności, ale to szybko minie i znowu powracają do wcześniejszego stanu. Motywowanie jednak to proces, żeby zrobić to prawidłowo musisz dokładnie określić swój cel, przykładowo chcesz schudnąć 10 kg, ustal jeszcze czas, w którym chcesz to zrobić, czyli np. w miesiąc. Napisz sobie gdzieś swój cel w czasie dokonanym w taki sposób: Ja, Katarzyna 14 grudnia schudłam 10 kg (to przykład :D) I fajnie to zadziała na Twój umysł. Dodatkowo znajdź swoje motywatory, czyli muzykę, filmiki, obrazki, cytaty i przypominaj sobie je codziennie.
      Jeśli chodzi o moje efekty to zauważyłam, szczególnie na brzuchu i jestem dumna :)
      Być może zrobię oddzielny post o tym wszystkim, więc zapraszam
      Powodzenia Ci życzę! :)

      Usuń
  4. Fajnie, że tak się zmotywowałaś :) Świetny mix zdjęć!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥