Muzyka

czwartek, 1 grudnia 2016

November 2016


W listopadzie dopadło mnie totalne lenistwo. Trudno mi było zmotywować się do wyjścia z domu, jednak czasem mi się to zdarzało. Już 2 listopada poszłam na mecz siatkówki Effectora Kielce, akurat na siatkówce nigdy nie byłam, więc cieszę się, że miałam taką okazję. Podobało mi się.
Był to również ostatni miesiąc mojej poważnej diety, postanowiłam trochę poszerzyć moją wiedzę na ten temat i zaczęłam czytać książkę o zdrowym odżywianiu. Tak się złożyło, że niedawno miałam olimpiadę zdrowego stylu życia, więc wiedza ta mi się bardzo przydała.
Raczej smutną rzeczą w ostatnim czasie była przeprowadzka mojej przyjaciółki na wieś. Mieszka teraz 21 km ode mnie, mimo to często się widujemy oraz nocujemy u siebie. W listopadzie zdarzało się, że odwiedzałyśmy różne restauracje i kawiarnie w naszym mieście, między innymi wychodziłyśmy na sushi i chińszczyznę. Zgłosiłam nas również do szkolnych jasełek, na początku miałyśmy grać aniołki, ale okazało się, że jednak dostajemy rolę pijanych dziewczyn, rewelka! :D
W listopadzie spadł pierwszy śnieg, bardzo mnie to ucieszyło i zmotywowało. Nie mogę się doczekać mikołajek, jednak moja klasa nie chciała ich obchodzić, więc razem z moją ekipą przyjaciół losowaliśmy się i obdarujemy siebie prezentami 6 grudnia.
26 listopada zaś miałam andrzejki, które spędziłam bardzo miło ze swoimi znajomymi.
W ostatnich dniach miesiąca pakowałam się z powodu przeprowadzki, tak, ja również się przeprowadzam, więc właściwie pisząc to jestem osaczona pudłami. Ale cieszę się.
A jak wam minął listopad?


Best comment z poprzedniego posta:


Dziękuję za komentarz! Odpowiedziałam :)
Zapraszam na bloga Katarzyny: http://katarzynakoziej.blogspot.com/ 

Instagram: Emilivdk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 

1 komentarz:

  1. lubię mecze siatkarskie, chociaż nie byłam na żadnym od czasów liceum, ale za to wtedy niemal nie opuszczałam sali w rodzinnym mieście. ;)
    a przeprowadzki bardzo lubię, na studiach kilka ich miałam i zawsze była to prawdziwa przygoda. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥