Muzyka

piątek, 6 stycznia 2017

December 2016

Grudzień był dla mnie zwariowanym miesiącem. Na samym jego początku chodziłam na małe domówki, na których spędziłam bardzo miło czas. W mikołajki robiliśmy szkolny Manekin Challenge oraz poszliśmy całą klasą na kręgle. Później zaczął się ten trudny okres przed świętami. Jak zwykle za późno obudziłam się do działania i zestresowana kupowałam wszystkim bliskim mi osobom prezenty. Całe szczęście udało mi się na styk! W tym roku wyjątkowo wiele upominków musiałam podarować, ponieważ na święta jechałam do siostry i jej rodziny w Holandii. Dzień przed wyjazdem udało mi się narysować dla niej portret oraz upiec pierniczki. 21 grudnia rano wyjechałam, a dojechałam późno w nocy. W wigilię było przeuroczo, co prawda pierwszy raz spędzałam ją bez mojej mamy, mimo to dobrze się czułam. Zabawna sytuacja była gdy mój szwagier przebrał się za Świętego Mikołaja i rozdawał nam prezenty, najbardziej zadowolony był Alan - mój siostrzeniec. Sylwestra również tam spędzałam, z moją siostrą przyrządziłyśmy krewetki w białym winie, a ze szwagrem przed północą pojechaliśmy rowerami na rynek, oglądaliśmy fajerwerki oraz zapoznaliśmy polaków, z którymi później rozmawialiśmy i śpiewaliśmy. Z Holandii wróciłam wczoraj, dlatego dopiero teraz pojawił się ten post.
Mój grudzień był klimatyczny, rodzinny i pełen nowych wrażeń, a Wasz? Mam nadzieję, że miło spędziliście święta.
Chciałam Wam również życzyć Szczęśliwego Nowego Roku! :)


Best comment z poprzedniego posta:


Dziękuję za komentarz! Zapraszam na bloga http://poprostumadusia.blogspot.com/ 

 
Instagram: Emilivdk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 

11 komentarzy:

  1. Wow, portret wygląda na prawdę świetnie! Pewnie siostra mega się ucieszyła z takiego prezentu :D Widzę, że nie tylko ja kupuję wszystko na ostatnią chwilę:D Teraz pora zacząć nowy rok, więc może zmienią się jakieś nawyki!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Grudzień to piękny i magiczny miesiąc :)
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również obserwuję ;)

      Usuń
  4. bardzo fajny mix zdjęć
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. potrafisz świetnie malować portrety:) suuper wyszedł:)
    mi świąteczne prezenty sprawiają zawsze wiele frajdy:)
    https://comamima.blogspot.com
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejuu ten grudzien był tak niedawno a ja już go nie pamietam. Ale też byłam z klasa na kreglach i z wielką chęcią bym to powtórzyła. Ogólnie bardzo ale to bardzo dobrze wspominam sylwestra. Święta tak szybko zleciały, że nawet nie wiem kiedy


    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś piękny, rodzinny grudzień :) W sumie mój też nie był zły. Nie wyjechałam nigdzie, nie dostałam nie wiadomo jakich prezentów, ale spędziłam czas w rodzinnym gronie i odpoczęłam od pracy, więc moje święta były bardzo udane :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥