Muzyka

czwartek, 2 lutego 2017

January 2017

Na samym początku stycznia przyszedł na świat mój siostrzeniec, niestety nie mogłam z nim spędzić dużo czasu, ponieważ musiałam wracać do Polski. Rozpoczęła się szkoła i mnóstwo nauki. Właściwie przez jakieś 2 tygodnie nie robiłam nic innego prócz siedzenia przy książkach. Gdy zakończył się 1 semestr wreszcie odetchnęłam, a nagrodą za te ciężkie tygodnie były 2 rewelacyjne imprezy urodzinowe! Po nich przyszedł czas na rocznicę, którą obchodziłam z moim chłopakiem. Poszliśmy do kina i komponowaliśmy własne Ramen, które nazwaliśmy połączeniem naszych imion. Chcieliśmy to zrobić już na początku znajomości, ale fajnie, że udało się to akurat tego dnia. Wkrótce dopadło mnie przeziębienie, więc kurowałam się w domu, całe szczęście zaczęły się ferie. Zaczęłam działać, ćwiczyć, zdrowo się odżywiać, projektować ubrania, zajmować się domem oraz poświęcać czas moim bliskim.
Mój styczeń był pracowity, a Wasz?


Best comment z poprzedniego posta:
 
 
Dziękuję za komentarz! Zapraszam na bloga Ani: http://uglyographyy.blogspot.com/ 
 
Instagram: Emilivdk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 
 

5 komentarzy:

  1. mój też był całkiem zamotany, ale przy Twoim wysiada. ;) fajny pomysł z tym ramenem, idealny na rocznicę, więc dobrze wyszło. :) ja w sumie jeszcze żadnego nie jadłam, bo zawsze jak się na niego wybieramy, to jemy coś innego. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, szkoła wysysa z nas życie. Genialny pomysł z ramenem.
    https://lisiaosobowosczuzi.blogspot.com/2017/02/acc-classic-i-shadowhunters.html

    OdpowiedzUsuń
  3. mój styczeń był raczej umiarkowany;) kusząco wyglądają te pyszności ze zdjęć:) tak fajnie kolorowo:D ja też lubię przygotowywać posiłki tak aby cieszyły oczko:))
    zapraszam do siebie:
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje narodzin nowego członka rodziny! Życzę Ci, żebyś mogła się nim cieszyć bardzo często. Jestem tutaj pierwszy raz i zauważyłam, że również interesujesz się projektowaniem ubrań. Super! Życze Ci powodzenia. Udanego lutego życzę.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I u mnie nudny, poświęcony nauce styczeń :/
    gratuluję narodzin siostrzeńca :)
    pozdrawiam,
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥