Muzyka

niedziela, 5 marca 2017

February 2017

W ostatnie dni ferii nadal byłam przeziębiona, więc raczej spędzałam czas w domu. Przez całe 2 tygodnie mieszkałam sama, więc często gotowałam ciekawe potrawy, rysowałam, czytałam i zajmowałam się sprawami, które od dawna odkładałam. Całe szczęście przychodzili też do mnie moi bliscy i dotrzymywali mi towarzystwa. Gdy nadszedł koniec ferii musiałam iść do szkoły i bardzo ubolewałam z tego powodu. Humor poprawiły mi walentynki, najbardziej dumna jestem ze swojego podarunku, mianowicie koszulki z moim zdjęciem i napisem "To moja dziewczyna, którą kocham nad życie" :). Powróciłam również do czytania książek, w lutym przeczytałam "W śnieżną noc" i "Papierowe Miasta". Luty był bardzo leniwym, relaksującym miesiącem dla mnie, ale ożywiały mnie imprezy i spotkania z przyjaciółmi.
Wam jak minął?


Best comment z poprzedniego posta:


Dziękuję za komentarz! Zapraszam na bloga Małgorzaty: http://przewrotowiec.blogspot.com/

Instagram: Emilivdk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 

1 komentarz:

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥