Muzyka

piątek, 14 kwietnia 2017

QUERENCIA

Stefan Biniak - The Read All About It (Bootleg)


Każdy z nas ma swoje miejsce. Miejsce, w którym jesteśmy całkowicie autentyczni. Zazwyczaj jest to dom, nasze schronienie, gdzie czujemy się najlepiej. Wychodząc z niego zakładamy maskę, uważamy na każdy swój ruch i wypowiedziane słowa, często przez natłok zdarzeń, nową sytuację lub poczucie zagrożenia zachowujemy się inaczej, niż zachowalibyśmy się czując się swobodnie i nigdy tak na prawdę nie wiemy jak druga osoba zareagowałaby na coś bez absolutnie żadnych ogródek.
Jesteśmy zamkniętymi ludźmi, co prawda mniej lub bardziej, ale każdy się chyba zgodzi, że nie pokazujemy prawdziwego JA na początku znajomości, bo jest to niemożliwe.
Przyprowadzając kogoś do swojego miejsca to trochę tak jak byśmy zapraszali go do własnego wnętrza.
Dzień dobry, to ja Emilka, nie wiem kim jestem i gdzie jest moje miejsce. Czyli standard, sądzę, że wiele osób tak ma, ale przez mój przeklęty introwertyzm, perfekcjonizm, skłonność do rozmyśleń i odwieczne szukanie odpowiedzi na pytania ciężko mi z tym funkcjonować. Funkcjonować z mętlikiem i brakiem pewności czegoś. Mam na myśli to, że nie umiem stwierdzić jaką tak na prawdę jestem osobą, a mogę to zrobić tylko ja.
Ludzie mają skłonność do snucia nieprawidłowych opinii na temat innych. Stereotypy, te sprawy. Spoglądając na kogoś wydaje nam się, że przejrzeliśmy go na wylot. Kojarzy on się nam z danym towarzystwem, stylem i tak dalej, mamy go za człowieka pustkę bez życia, tymczasem jest kompletnie inaczej. Każdy ma swoją historię. Często nie zdajemy sobie sprawy, że drugi człowiek też przeżywa różne emocje i chwile, przeżywa wiele niesamowicie szczęśliwych momentów, doświadcza bólu i złamanego serca, próbuje nielegalnych rzeczy i ma z tego radochę, jest szczęśliwy z powrotu do domu, gdy czeka na niego jego ulubiony obiad, spędza mnóstwo czasu na wieczornym rozmyślaniu, czyta dziesięć razy swoją ulubioną książkę, cieszy się z zakupu nowej rzeczy, słucha w kółko tej samej piosenki do znudzenia, wygłupia się każdego dnia przed lustrem i tak dalej i tak dalej. Obecnie empatia to dość niespotykana zdolność.




































Podsumowań miesiąca póki co nie będzie.


Wesołych świąt,

Emilka



Instagram: Emilivdk
Snapchat: EmcziCzekoTubka 

1 komentarz:

  1. Cudowne zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj
Zostaw adres do swojego, a na pewno zajrzę
Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)


♥MIŁEGO DNIA♥